Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna - 19 februari 2010 14:23

Ja här hinner man inte vara speciellt aktiv nu för tiden inte.

Idag är Melvin 4 veckor, tiden bara rusar iväg. Hinner inte alls med. Han blir så stor våran lilla prins=)

Var till BVC igår på 1 månads kontroll. Hela 5230g och 58cm lång är han nu =)


Idag upptäckte jag att Melvin är väldigt förtjust i schlager musik :P

Så vi har tagit oss en sväng om på dansgolvet, de var väldigt populärt =)

 


 

Skönt att bada, minsan =)


 

Mys med pappa <3



Ne nu ska jag passa på att äta, blir inte så mkt av de nu för tiden :P


20 kg borta, "bara" 6 kg kvar nu :P

Av Johanna - 1 februari 2010 11:29

Idag blev vi riktigt bortskämda av Melvin. Han lät oss sova ända till 8.30 De behövdes verkligen. Och så vaknade han bara en gång på natten också, vilket han oftast gör. Dom 3 senaste dagarna har han sovit, ätit och varit vaken på samma tider. Jätte skönt. Hoppas verkligen de fortsätter att hålla i sig ett tag så man kan planera att göra lite saker.

Nu har nästan allt de gula på han försvunnit också.

Idag har vi varit hemma en vecka med de lilla underverket <3


Ska snart ta och göra oss i ordning så ska vi ta oss ut på en premiär promenad med vagnen. Så vi får se vad han tycker om de, lilla plutten.

Men med tanke på att han älskar att sitta i bilstolen och ha overall på sig så ska de väl inte vara nå större problem med att han ska vara nöjd i vagnen.


Äntligen börjar jag känna mig som en människa i kroppen igen... men helt okej är jag inte ännu. Men de är skönt att de är på väg åt rätt håll i alla fall. Kan ta mig ur sängen nästan helt smärtfritt. Bara de är guld värt.


Nej nu har jag inte tid med detta längre.


Mina Grabbar betyder ALLT för mig!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards