Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Johanna - 17 mars 2010 21:28

Nej nu har jag varit allt för slarvig med att blogga.

Knappt något alls ju. Skärpning.


Karln jobbar och jag har precis nattat Melvin. Så nu sitter jag här i min ensamhet och gör mest inget alls. Man blir så handfallen när Melvin sover och jag inte har något att pyssla med. Måste lära mig att bara vara, var ju så duktig på de förr ;)


Idag, förhoppningsvis, så kommer Melvin få en liten kusin =) Dom är inne på förlossningen i detta nu och jag hoppas verkligen att de snart kommer ut en liten bebis för de har pågått bra länge nu. Jag är nyfiken på vad de blir för något =)


Imorn ska lilla familjen åka till Ikea och spendera lite pengar. De gillar jag. Hoppas bara Melvin håller sig i skinnet :P

Ska börja inreda han rum nu tänkte vi. De står ju inte på förrän de är dax för han att flytta in dit, tiden går ju så fort så man inte riktigt hinner med.

På fredag är de 8 veckor sen min lilla prins kom till världen. Helt otroligt.

Han är så duktig, skrattar och ler. Och som han pratar. Hela tiden pratar han, speciellt när han ligger i gymmet. Då pratar han som tusan med leksakerna, sötnosen.

Huvudet är nästan stadigt nu oxå, lite vingel så klart, men han är riktigt stark =)

Man blir ju så stolt. Haha.


Har bestämt mig för att de börjar bli dax att komma i jeansen nu så jag tänker ut och gå MINST en timme om dagen. Rumpan lär ju få sig ett lyft och höfterna tappa lite fett :P

Man må vara smal men fan så jäkla fläskig. Haha.


Nej nu ska jag slö kolla lite på TV innan jag kastar mig i säng.


Natti natti

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards