Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Johanna - 18 juni 2010 11:32

Var tusan håller sommaren hus då tro?!

Nåväl.

Igår spenaderade vi förmiddagen med Steffie o Anton. Super trevligt.

Gossarna fick smaka melon o de gillade dom ordentligt =)

Vi åt lite lunch o snacka lite skit. Sen gick vi ner på stan. Steffie skulle till banken så då gick vi hem.

Melvin åt lite potatis/palsternacka, gick betydligt bättre igår. Sen fick han päron som efterrätt. De var däremot de godaste han ätit tror jag, förutom melonen :P


Tror gossen fått tillbaka sitt gamla sovmönster igen, hoppas jag :P

Igår sov han 12 timmar i sträck. Vakna halv 7, åt lite o sen sov en timme till =)

Idag sov han oxå 12 timmar, vakna kvart i 7, åt lite o var vaken en stund, sen somna vi om både jag o Melvin o vakna kvart i 10 =)

Ibland har man de bra =)

O nu sover han igen :P


Äter bra gör han oxå, blivit så duktig min lilla plutt =)


Ska man roa sig med en dag som denna då tro?

Regn regn regn o åter regn.

Har redan dammsugit. Tänkte jag ska  torka golven nästa vända gossen sover. Men sen då? Får busa extra mkt med gossen idag då... de lär väl han gilla hoppas jag :P


Pizza ikväll kanske? Orkar nog inte laga någon mat alls idag.


Fy faaan vilken tid de tar att gå igenom alla bilderna. Har bara kommit till mars ännu. Ska nog ta tag i de ikväll igen, för de är hög tid att framkalla kort nu tycker jag. Måste även skaffa ett fotoalbum.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards