Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Johanna - 8 oktober 2010 10:00

ojojoj, nu har jag varit riktigt dålig på att blogga igen.

Har haft fullt upp med annat så har varken hunnit, orkat eller velat.

Men iaf, i lördags var de tjejfest/sexparty. Hur kul som hellst!

Otroligt trevligt sällskap o ett himla roligt party ;)

Jag blev på tok för full, vilket jag iofs redan hade förstått att jag skulle bli. Första fyllan på 1½ år ju :P haha

Men jag var otroligt nog inte de minsta bakis i söndags. Lite trött men absolut inge dålig alls. Magiskt :P


I tisdags var svärfar, Christian och Melvin till badhuset o badade. Då passade jag på att ligga i soffan o bara lata mig =)


Igår var jag o Melvin himla duktiga faktiskt. Dammsuga, torka golv, städa köket, tvätta, byta gardiner i kök o vardagsrum. Även strykit dom så klart :P

Så nu har jag gjort mitt för resten av veckan :P


Jo men just ja, jag har knyckt gå-stolen av Melvin nu så nu är han utan. Men han verkar då inte sakna den de minsta. Himla skönt de =)


Nu sover Melvin, men när han vaknar ska vi åka till Gåvan o spendera lite tid där.

O bli bjudna på maaaat =D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards