Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Johanna - 10 oktober 2010 20:41

10-10-10 idag då.

Hände inge spännande idag för de inte.

Helgen då?

Jo den har varit super trevlig.

Lördagen spenderades som så att Jag dumpa av Melvin på mamma o tog en vända på stan själv. Hittade jacka o lite andra kläder åt gossen.

Senare på eftermiddagen tog jag o Melvin oss en promenad till pappa o hälsade på.

På kvällen kom mamma hit o vi åt bakad potatis. riktigt gott. trodde inte jag tyckte om de men de gjorde jag visst :P


Idag har vi spenderat dagen i Gåvan. Ätit super god mat. Riktigt trevligt.

Sen blev de ett kort besök hos pappa idag igen. O har även hunnit med att färga håret på mamma. Ja jag hinner med mkt om dagarna nu för tiden när Melvin fått för sig att 7 är en toppen tid att vakna. Jag som tyckte om när han vakna vid 8 halv 9. Slut med de nu :P


Nu är de "ensam mamma söker" på tv. Himla bra program tycker jag... =)


Nehej, har inge vettigt att skriva märker jag....

Skulle vilja byta blogg. Gillar inte denna blogg-sidan. Man kan inte göra så roliga saker.

Ska nog ta mig en funderare på de....

Kan hända jag har en ny blogg inom kort...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards