Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Johanna - 4 maj 2010 20:54

Jahaja, vi var ut på en liten fin promenad med Steffie o Anton innan BVC träffen.

Steffie hade med sig bröd så vi matade änderna =) Giriga måsar o kråkor kom o bråka med dom. hehe.

Vi var bara 4 st på träffen. Helt okej för mig =)

Jag o Steffie var lite hungriga så vi köpte med oss macka från Ångbagar´n. De var mums.

Och min lilla gosse då, han gillar verkligen inte vagnen längre. Blir nog till att byta till sittdelen innom en mkt snar framtid. Han vill ju vara med o se världen ju =)


Sen begav vi oss till gåvan på 50-års kalas. Christians pappa fyller år =)

Vi fick god smörgåstårta o fika =)

Sen åkte vi hem o natta gossen o nu är de dax för desperat.


Go´kväll

Av Johanna - 4 maj 2010 07:50

Ett tag sen nu, inte haft tdi eller lust till detta.


Igår tog vi oss en sovmorgon ända till 8.20 =) de var super skönt. Men inte var jag nå piggare för de inte.

Sen gick vi ut på promenad med Steffie o Anton. Men Melvin var inte alls nå rolig så han tvinga hem oss efter ca 1½ timme. O så somna skitungen på vägen hem o sov ytterligare en timme när vi kom hem. typsikt! :P

Sen hade vi bara hemma mys resten av dagen.


Idag fick vi sova till 6.45 Oxå väldigt snällt av gossen =)

Han är så rinnig i högra ögat. Varit de sen i söndags men idag är de mkt värre. till o med börjar bli lite rött. Stackars min lilla plutt. Men han verkar inte lida av de... Men kanske ska ringa sjvupplysningen? Nog bäst så...



Ajöken

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards