Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Johanna - 28 maj 2010 21:35

Ännu en trevlig dag har passerat =)


Gossen sova hela natten i sitt egna rum. Han är väl för duktig han.

Men jag var däremot inte lika duktig. vaknade titt som tätt för jag inte hörde han. haha. så i morse när han vakna halv 6 (som en klocka) så var jag så lättad att jag med glädje tog upp gossen =) Hade vaknat precis innan han vakna... börjar även jag få in hans sömnrutiner :P


Sen blev de mys i sängen en stund. O efter de blidde de lite gröt, han mumsa i sig en halv smaqkportion. så duktig så =)

Sen städade vi, eller jag o christian gjorde de. Melvin brumma runt i sin gåtol. eller mest bakåt :P

Vi fick sen besök av Steffie o Anton. Så trevligt så. Vi fikade o lite sådan o sen tog vi en promenad till affären.


Kom hem, då var de bara ge gossen lite potatis puré som han så glatt moffa i sig o blev arg när de var slut. sötisen. haha. tror han börjat fatta vinken nu :P


Vi har även varit på middag hos christians farfar. Super trevligt var de =)

Trevligt att komma iväg lite.

dock blev melvin över trött o kom inte i säng förrän 9 men de var de faktiskt värt =)


Min karl skulle "bara" gå till garaget o hämta en sak. De var för över en timme sen.

Misstänker starkt att han fastnat hos Rickard på en öl.

Karlslok :P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards