Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Johanna - 8 juli 2010 20:29

Idag har lilla familjen varit till Gåvan o hälsat på.

Tog första doppet för i år oxå. Rätt kallt även fast de var 26 grader.

Melvin fick plaska i baljan, de gillade han minsan. Mitt lilla vattendjur =)

Installerade även nya bilstolen i bilen idag, så nu sitter Melvin som en kung när vi åker bil. Slippa sitta o trycka i de gamla babyskyddet längre :P


I morron blir de nog att bege sig till beachen med Steffie o Anton. Ingen av oss har varit dit något i år så de blir premiär =)

Spännande att se hur de kommer gå minsan :P


Har nyss färga håret, inte en dag för tidigt vill jag lova. huga som jag såg ut i skallen. Men nu bör de ha rättat till sig =)


Min bikini har gett upp =( Har haft den i 3-4? år o jag är störtförälskad i den. Men tyget har gett upp hoppet om livet o blivit slappt o jävligt. Så på lördag får jag bege mig ner på stan o köpa ny. Den gamla får duga i morron, sen är de finito =( KOmmer bli en sorgens dag :P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards