Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Johanna - 17 juli 2010 10:25

Fint väder idag igen.

Grabbarna ligger o sover, den ena är bakis o den andra är bara allmänt trötter :P

När dom vaknar ska vi bege oss till gåvan en liten vända.

Träffa lilla kusinen Pixie, kul o se hur hon vuxit.

Ska även förbi jysk o se om de finns nån resesäng där.

Men dom är väl slut, typsikt våran otur.

Är de så så hoppas jag morbror o moster kan skrapa fram någon säng som melvin kan få låna när vi ska dit om 2 veckor.


Rackarns vad fest sugen jag var igår. Skulle kunnat ha huggit av mig min högra arm för att fått gå ut o festa lite. eller får får jag ju, o kan ju oxå. Meeen då nästan alla jag umgås med ammar just för tillfället, ja alla har kläckt ur sig ungar på löpande band senaste halvåret, så blir de lite små knivigt. Kan ju gärna inte gå ut själv :P

Men sen såg jag christian igår när han kom hem o i morse o då försvan suget rejält :P


Nej, fixa lite så jag är redo att åka när dom vaknar så vi kommer hem nån gång igen. Kanske tar mig ett dopp i poolen när vi ändå är där :P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards