Alla inlägg den 1 september 2010

Av Johanna - 1 september 2010 21:25

Nu är de höst. Säg vad du vill, men nu är de fan då mig höst.

Kanske dax att plocka undan sommar-garderoben och plocka fram de lite tjockare... mysigt.

Men jag skulle vilja ha en bra höstjacka, men av min erfarenhet att tyda så är de väldigt onödigt då de ofta blir kallt väldigt snabbt. så skinnjackan duger fram tills de är dax för vinterjackan. Så mysigt att få ta på sig den igen. Lite synd bara att jag skulle envisas med att ha den förra vintern då jag var höggravid. O inte nog med de, jag skulle absolut stänga den oxå, vilket resulterade i att dragkedjan gick lite sönder. Men de ska jag nog kunna fixa till. För inte vill jag köpa ny jacka när jag tycker så mkt om den där.


Iag har vi inte gjort mkt i detta hemmet.

Melvin rör till sina rutiner så jag blir helt förvirrad. Men han är glad o nöjd så då får nog jag med ta o vara de.

Jenny o Milton kom förbi en vända, så då gick vi till affären.

Sen lekte jag o Melvin jaga största delen av eftermiddagen. Han är för jäkla snabb den där ungen. O som vi skratta åt varandra. haha.


 

Min dyrbaraste underbara <3

Ord kan inte beskriva....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards