Alla inlägg den 9 september 2010

Av Johanna - 9 september 2010 20:48

Så, nu har man solat. Syns väl sisådär. Men bättre ska de bli =)


Sitter o kikar på idol o väntar på att min andra hälft ska komma hem med en kebab till mig. Han är för bäst han <3


       

Min dyrbaraste underbara!!

Av Johanna - 9 september 2010 18:38

Seg dag måste jag säga.

Har inte gjort många knop idag inte.

Men de blev en vända till affären iaf.

Strax ska jag ta med mig Jenny o dra o sola!

Blekfisar som vi är :P


Händer i morron då? Någon som har förslag? Öppen för de mesta...

Av Johanna - 9 september 2010 09:57

Igår hade ve en trevlig lunch på stan med Jenny, Jossan o alla gossarna =)

Vi käka lunch i gallerian. Sen gick vi o kollade lite.


På kvällen blev de träning. Jo men visst, du läste rätt. TRÄNING!!

Kan ju säga som så att jag trodde helt seriöst mina ben skulle gå av. Helt sjukt.

Steffie sa att de var tortyr för kroppen, jag kan inte annat än att instämma där.

Kunde knappt ta mig upp för trappan igår.

Idag har jag ingen träningsvärk, men benen är stela som få o jag går som en robot. Kanske bäst att hålla sig hemma idag, så man inte skämmer ut sig tänkte jag :P


Ska höra med mamma  om hon kan komma förbo en vända ikväll så jag kan åka o sola. Känner att de vore på sin plats faktiskt.


Nej nu ska jag ta mina robot-ben o göra någon nytta.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards