Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

27 Maj

Av Johanna - 27 maj 2010 19:39

Idag har varit en mkt trevlig dag.

Vaknade halv 6 av skitungen :P Han fick sig lite mat och så kollade vi lite Tv sen somnade vi om till kvart i 9. Då gick vi upp o så fick Melvin lite gröt. Gick väl i ca 3 skedar sen var de inte kul längre. Men de var duktigt av han tycker jag =)

Sen bar de av till västerås med lilla familjen.

Blev en repa på nisses, hittade inte de vi skulle ha där.

Sedan blev de Barnens Hus, där fick Melvin en gå-stol av sin mormor. De tackar vi hjärtligt för =) Var även ute efter parasoll till vagnen men fanns inget jag ville ha. Köpte dock myggnät. Hög tid för de nu.

Sen blev de Bauhause o köpa en sådan där matta att ha på altanen. Super fint blir de =)

Sen brumma v i vidare till Hälla, där shoppa vi loss på kläder åt grabben. Sen blev de donken. Testa den där jäkla BCO burgaren. INTE så god som dom vill få den att framstå som. Men eloge till mig som våga testa något annat än big mac :P


Sen åkte vi hem och jag o Melvin snickra ihop gå-stolen. Som han gillar den =) Än så länge har de bara varit glada miner i den =)

Sen fixa vi de sista i kottens rum. Rullgardin o hyllor. Även sängen är nu där inne =(

Min lilla plutt har flyttat in i eget rum nu. Hoppas de går bra. Men känns som att vi alla kommer sova bättre nu.

Christian kan ju inte sova på soffan så mkt längre till. Stackarn.


Så nu ligger han i sitt nya rum o sover. Hoppas han sover hela natten i vanlig ordning, han har spårat ur dom senaste dagarna o vaknat kl 1. Bortskämd som jag är så tycker jag de är sååååå jobbigt :P

Men känns som att vi är back on track nu igen. För nattningen gick som vanligt idag, har den INTE gjort de senaste dagarna.


Och grannjävlarna härjar på som vanligt. En vacker jävla dag ska dom få igen!!!!

 
 
Marlene HBG-Girl

Marlene HBG-Girl

28 maj 2010 08:31

det är så roligt att läsa din blogg kussen :) känns liksom inte som om man missar nåt tack vare den :) så nu sover han i sitt eget rum gullungen :) tur ni fick sånna babymonitorer så ni kan höra om han vaknar :) hoppas att ni har det underbart mina hjärtan. Kram och puss på kinden från Kussen

http://hbg-girl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 8 november 2010 18:13

Ja men jaaa nu byter jag blogg!!! Denna blogg.sida är bara skir för man kan ju inte göra nå roligt med den. eller inte vad jag förstår iaf.   ...

Av Johanna - 18 oktober 2010 11:52

Har haft en super trevlig helg! Tack till alla inblandade =)   Melvin sov 15 timmar i sträck inatt. han somna strax innan 18 o vaknade kl 9. Blir alltid så orolig när han sover så länge. Men alltid i onödan :P   Nu sover sömntutan igen. Ska...

Av Johanna - 15 oktober 2010 11:36

Melvin är en sömntuta idag. Så tyspiskt när man har en tid att passa. Men än så länge har vi gott om tid.   Blir lunch på stan som sagt, sen lite present-shopping till karln i huset som fyller på onsdag. Melvin vet precis vad han ska köpa åt si...

Av Johanna - 14 oktober 2010 19:30

Idag har jag inte ens varit utanför dörren. gått i mina slitna mjukis o inte gjort mkt alls. Melvin däremot har varit o badat igen med pappa o farfar. =)   På ikea igår så köpte vi nytt soffbord. himla fint. massa massa bilder på Melvin i de så...

Av Johanna - 13 oktober 2010 10:11

Igår hade vi Steffie o Anton här på besök. Himla trevligt, var länge sen. Även Melvin tyckte de var lite trevligt tror jag för han var inte så rädd för Anton denna gången :P   Idag blir de västerås hela dagen. Först ska vi till Ikea, gilla gill...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards