Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Johanna - 5 januari 2010 09:00

Sovit som en kratta i natt, som vanligt. Fast de var fan värra denna natten, usch säger jag bara. Nu börar jag lessna rejält.

Jag sover dåligt som fan, är jämt trött, har ont så in i helvete, knäna börjar ta stryk och hela kroppen är allmänt utmattad nu. Hur ska jag orka med en förlossning om jag ska vara så här trött i kroppen och mentalt med för den delen.

Jag orkar verkligen inte mer nu, de är INTE så speciellt mysigt längre. Säg vad du vill men jag vill inte vara gravid längre. Jag vill att Melvin ska komma ut och hålla mig vaken om nätterna, istället för att smärtan ska göra mig sällskap.


När jag kom ner i morse såg jag att de var -17 grader ute. Kallt tänkte jag. Sen såg jag att de fan var +17 grader INNE. Men de känns inte så. Känns kanske som +20 grader eller nått. Så här kallt kan jag ju inte ha de om de ska komma en liten bebis hem hit. Lär nog sätta fart på värmen innom kort. Men varken jag eller Christian fryser ju, så än så länge får de vara som de är.

Undra varför jag inte fryser? Jag som alltid vill ha typ 25 grader annars.

Har väl gått och blivit varmblodig under graviditeten. Haha.


Nej nu ska jag lägga mig med älsklingen en liten stund sen göra mig i ordning och gå en sväng på stan med mamma.

Haha jag vaknar före pensionärerna här på området, då är man vaken tidigt.


Ont i  magen fortfarande, när ska de släppa?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards