Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Johanna - 7 januari 2010 19:26

Nu är julen helt och hållet borta! Skönt, men väldigt tomt blev de på vissa ställen. Fast de är väl en vanesak de med. Alltid fyller man ut tomrummet med annats skit.


Var och köpte lite nya blommor idag, för 400 kr. För några sketna blommor. De är ju fan inte klokt att de ska vara så dyrt. Men blommor lär man ju ha och fler lär jag köpa för de räcker inte på långa vägar men de ser ju bättre ut än att de är tomt i fönstrena. Sen lär man ju ha skapliga krukor också som matchar varandra och resten av rummet. Jävla bestyr, sen har jag en idé i huvudet på ett blomarrangemang som jag aldrig hittar någonstans. Jag letar och letar men icke. Vill inte dom ska sätta ihop de åt mig heller för då kostar väl de skjortan.


Värme har vi fått i stugan nu i alla fall. Så nu kommer väl värmeräkningen inte vara nådig nästa gång. Jävla kyla. Vi klarar oss på så de var innan men jag vill absolut inte ta hem en liten nyföding till den kylan. Så de får väl kosta lite. Kanske kan sänka någon grad och ytterligare någon mer i vissa rum där man inte kommer spendera så mycket tid med Melvin. Får fixa de sen, skruvade ialla fall ner elementen i alla rum uppe för ett tag sen så lär väl märka skillnad i morron eller så.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards