Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Johanna - 12 januari 2010 21:04

Idag har jag äääääntligen fått träffat Steffies lilla Anton! Så fruktansvärt liten och otroligt söt. De är svårt att förstå att den lilla människan befann sig i hennes mage för några dagar sen. Är helt fashinerad.

Helt bedårande är han!

Och jag blev riktigt avundsjuk. Men har räknat ut att jag har som mest 25 dagar kvar nu. Så mer än så blir de INTE i alla fall.


Natten var förjävligt rent ut sagt. Orkar inte med detta längre. Ligger jag förlånge gör de så sjukt ont överallt så jag vet inte var jag ska ta vägen. Toan besöker jag ett antal gånger under natten. Vända sig ska vi inte ens tala om. Krävs ett helt företag för de.

Så jag gick upp vid 7 tiden och åt frukost och kolla lite TV. Sen gick jag och halvsov till kl 10. Då började jag med att installera nya bredbandet, givetvis krångla de. Så ringde supporten ett antal gånger men nehej då. Så jag har kutat runt i huset och letat efter huvudjacket. Lätt som en plätt kan man tro, men icke när om som bodde här innan kopplat om allting och dragit undan alla sladdar i väggarna så man fick allt pröva lite olika metoder. Men bra tänkte jag, då kanske de sätter fart på förlossning när jag gick upp och ner och kröp runt på golvet. Men än så länge inget alls.

Tillslut fick jag iallafall igång internet på egen hand. Jag är bra jävla duktig jag.


Ska nog lägga mig strax, läsa lite och sen kanske försöka få sova 1 timme i sträck utan att vakna? De återstår att se.

På återseende!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards