Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Johanna - 8 januari 2010 12:11

Ja, nu är de 12 dagar till BF.

Var till BM för en stund sen. Jag känner mig som världens tråkigaste patient för jag har ALDRIG några frågor. Haha. Allt jag vill och behöver veta tar jag reda på innan jag hinner komma dit, är allt för otålig för att vänta.

Men magen växer på, sjunkit något och nästan helt fixerad. Gick dock att rucka lite lite när hon använde våld så jag nästan pinka på mig. Haha.

Och lilla plutten låg och sov som bäst när hon skulle på och känna på han så hon fick verkligen härja runt med han innan han ville vakna. En riktig sjusovare de där. Dock en nattuggla också.

 

Jag åt en badboll till frukost. Haha. Herre gud vilken kula.

 

Han har minsan gott om plats att röra sig på i alla falla. De sa BM så jag litar på henne. Så han kanske kanske inte är så extremt stor ändå, bara de att jag har mycket vatten. Hoppas, hoppas eftersom jag är så svullen om fötter, ben och fingar så är de inte helt omöjligt.

De återstår att se helt enkelt.


Nej nu ska jag nog ta och poppa musik och städa. Kanske sätter fart på något =)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards