Alla inlägg den 4 april 2010

Av Johanna - 4 april 2010 17:11

Nu har vi kommit hem från pappa. Himla god mat och Melvin var riktigt duktig och glad ända fram tills slutet. Men då skulle vi ändå röra oss hemåt så de gjorde inget. Han slocka direkt i vagnen, sötnosen. Pappa följde med oss på en promenad =)

Sen gick jag och Melvin till affären och handla lite. Inne på affärn fick han sitta upp i vagnen och de tyckte han var väldigt intressant =) Lite roligare än att bara ligga och stirra rätt upp i suffletten =)


Så nu är vi hemma, Melvin ligger i gymmet och smaskar på handen och jag sitter här och kollar runt lite.


Ikväll kommer mamma så ska vi lira bingolotto. Inte för att jag kommer vinna något men kan vara kul ändå=)

Av Johanna - 4 april 2010 08:28

...har INTE guld i mun!

Varför ska gossen vara piggast i världen och inte vill leka själv utan bara med mig?

Jag som är sååååå segstartad på morgonen. :P

Nåväl, vad gör man inte för dom små liven =)


Igår var de strålande sol hela dagen så jag och Jenny var ner på stan en vända för jag skulle köpa en påskleksak till Melvin, men nehe då. Fanns fan inget som föll mig i smaken på denna sketna leksaksaffär här i stan. Så de fick bli en filt som jag spanat in länge och en vårmössa. Får väl säga att jag är glad över att han inte förstod vad de var han fick för då hade han nog inte blivit så glad :P

Sen så gick jag hem till pappa och satt i solen med dom en stund för att sedan knapa hem och ge gossen lite mat. 3½ timme var vi ute och Melvin var så snäll hela tiden. De är min pojk de =)

Sen bar de av till mormor på påskmiddag. Så  trevligt så, men de tyckte inte Melvin. Han gnällde mest hela tiden. Så jag gav upp och åkte hem med han o tog kväller=)



Idag skulle vi ut på en långpromenad med Steffie och Anton. Men Steffie har gått och sjukat ner sig så vi får ta en lite kortare vända själva när vi ska till pappa på påsklunch =)


Nu är de en timme sen Melvin åt senast och han börjar redan gnälla för att han vill äta igen. Jag misstänker att min gosse är ett riktigt matvrak ;)

Ja får väl ta o göra han nöjd och sen bege oss ut.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards