Alla inlägg den 30 april 2010

Av Johanna - 30 april 2010 17:48

Rackarns unge o varit krävande idag då :P

Ingenting har dugit åt han. Men nyss så sket han ur sig lite o blev lite nöjd. Iaf för stunden :P

Sitter o väntar på att mamma ska komma med lite mat åt mig och en bumbo-stol åt bubblan. Orkar inte sitta o hålla i han hela dagrana bara för att han vill sitta jämt-... så nu har vi investerat i en sådan stol o håll nu tummarna för att han gillar den.


Hoppas bubblan somnar i vanlig tid ikväll... han var lite smått jobbig igår :P

fan så jag gnäller, han sover som en prins så spelar roll när han somnar då. Aldrig är man nöjd. haha.


Ja, valborg. Alla festar, ut om vi :P Har dock varit nykter dom 3 sista valborgarna så en till skadar mig absolut inte alls =) Skönt att slippa vara bakis som dom flesta är andra kommer vara i morron :P

Av Johanna - 30 april 2010 07:37

Igår hade vi världen piggaste lilla gosse här hemma. Ville absolut inte sova alls.

Testade faktiskt med flaska igår, gick hur bra som hellst. Min gosse är väl allt för duktig han <3

Men till slut så somnade han i vagnen kl 22. Sötnosen. Sen sov han till 6 i morse och tyckte då att mamma inte skulle få sova mer så de var bara kliva upp =)

Så här sitter vi, jag o Melvin. Pappsen ligger uppe o sover, sömntutan :P


Idag ska vi ta en vända på stan och shoppa skor. Ska även ta mig en tripp in på buskul o se om dom har något av värde. För toys´rus hade då inte mkt att erbjuda en liten kotte som melvin.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards