Alla inlägg den 7 april 2010

Av Johanna - 7 april 2010 20:23

...ja idag fick jag kväller tidigt. Melvin somnade redan kl 19. Spännande att se när han tänkt vakna inatt då :P


Fruktansvärt sugen är jag på att börja träna, men dum som jag är så sa jag upp mitt gymkort för en månad sen. Hade ju inte använt de på över ett år så tänkt att lär väl inte göra de nu heller när jag har fullt upp med Melvin hela dagarna. Men jo, jag skulle fan vilja börja träna så man får upp lite styrka i kroppen. Hållningen är ju som en jävla banan.

Ska fundera lite på de där ett tag...


Som jag längtar tills jag ska få klippa mig i morron. Ska bli fruktansvärt skönt!

Skulle även vilja gå och få naglarna fixade men de får bli ett senare projekt =)


Nej  nu ska jag ta o göra lite hemma övningar ;)

Av Johanna - 7 april 2010 15:28

Ja, var tusan är solen??!


Vaknade strax efter 7 i morse av världens gladaste lilla kille =)

Han fick sig lite frulle och sedan begav jag mig och sola. Skönt som tusan förutom att jag fått fula ränder på rygg och rumpa så de  blir nog stå-solariet för mig några ggr hädan efter tyvär =(

Sen har jag och Melvin varit ut på en riktigt lång promenad. Gick nästan runt hela Sala, men inte fan tog de länge än ca 1½ timme och endast 8600 steg =( Jäkla liten stad man bor i. :P


Igår var vi på BVC träff. Riktigt trevligt, pratade om smakportioner och vaccination. Dock hörde jag inte så mkt om vad som sades då unge efter unge började hojta o gapa=) Inklusive Melvin. Haha. Sötungar =)


Imorron ska vi till BVC med Melvin för o mäta och väga, 3 veckor sen sist så ska bli kul o se hur mkt han vuxit =)

sen ska jag ÄNTLIGEN klippa mig. Har även bestämt mig för att färga håret. Är less på denna skiten. Nu jävlar ska de ske en förändring. =)


Undra när fläsket på magen tänkt ge sig av egentligen :P


Kom igen nu solen, hitta hit då =)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards