Alla inlägg den 21 april 2010

Av Johanna - 21 april 2010 08:29

God morgon!


Igår så var vi hos pappa och käkade kräftor, som jag fiskat =) eller ja, inte enbart jag då men lite =)

Blev rätt sent och lilleman som inte behagar att somna var som hellst blev övertrött, men han kom till ro o somna rätt så snabbt när vi kom hem som tur var =)


Nu ligger gossen i gymmet, eller han är på väg ur gymmet. Han pratar och pratar och försöker få till ett skratt men de går inte så bra för plutten :P


Idag är de riktigt ruggväder så jag har tagit ner täcket till soffan så jag och min lilla gris kan ta oss en tupplur om en stund när han börjar bli trött =)

Hellst av allt skulle jag velat ligga kvar i sängen några timmar till, men de vill absolut inte Melvin.

Han starta morgonen med att skita loss av bara helvete. Så var ju illa tvungen att gå upp. haha, skitunge :P


Nu ska jag ta o leka lite med sonen min =)


Adjö!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards