Alla inlägg den 12 april 2010

Av Johanna - 12 april 2010 16:12

Jag och steffie har traskat runt lite på stan, sedan gick vi till coop och köpte fika och gick till parken och satt där en stund i solen. Himla skönt väder ju =)

Melvin sov hela tiden vi var ute, anton vaknade för lite mat han men sen blev han en nöjd gosse =) Sötnosen.


När vi kom hem satt vi ute en stund sen var de mat dax för Melvin. och nu ligger han ute i vagnen och sover igen. Har han inte vaknat innan 5 ska jag nog väcka han så vi kan leka och busa lite innan läggdax. har inte blivit så mkt av de varken igår eller idag tyvär. Men han sover ju så mkt så de finns ju aldrig tid :P


Nej nu ska jag ta och äta. o Melvin vakna lagom till de :P typsikt

Av Johanna - 12 april 2010 08:06

Jag kan ju inte annat än att bli lite stolt över gossen min =)

Han somnade kl 19 igår och han sov och sov och vaknade inte förrän strax efter kl 6 i morse. Jag vaknade flera ggr under natten och undra om han inte tänkt vakna snart, men neeeej, han sov som en stock. Sötnosen. Han skämmer bort mig =)

Himla tjat på mig om hans sömn märker jag ;) Men de är en väääääldigt viktig del just nu. Haha.


Idag är de strålande väder, Jag och Steffie ska minsan vara ute läääänge idag. Eller ja, så länge gossarna tillåter =)


Undra om jag ska gå tillbaka och fixa frillan eller om jag ska låta de vara?

Kan inte bestämma mig =S


Ne nu ska jag ge gossen lite käk och sen ska han nog få sova en sväng. tröttmössan.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards