Alla inlägg den 13 november 2009

Av Johanna - 13 november 2009 18:26


Jag ger mig på ett nytt försök med att blogga.

Har tidigare bloggat på andra ställen men tyckt att de varit för bökigt och sidorna har helt enkelt varit tråkiga och komplierade.

Så jag ger denna sidan ett försök.


Magen den växer och lill-grisen bökar på för fullt.

Finns ingen mysigare känsla än när min lilla älskling härjar runt inne i magen, men ibland önskar man att han kanske kunde lära sig tajma in sinna lek-stunder lite bättre. Men jag är så glad över att han rör sig så mycket som han gör, då vet jag ändå att han har de bra.


Sjukskriven har man blivit mitt i allt också. Nåde försäkringskassan om dom inte godkänner de. Då blir de kärvt i ekonomin, de vill jag lov. Precis köpt hus, en bebis på väg, jul och massa födelsedagar. Pengar är ett viktigt måste just nu tvär.

Men vi får hoppas på de bästa och att de löser sig.


Ikväll blir de fredagsmys med mamma. Alltid lika trevligt. Minst en gång varje helg.


De får bli allt för idag.

På återseende.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards