Alla inlägg den 29 november 2009

Av Johanna - 29 november 2009 14:46

Ja men jaha, idag är de första advent! Så nu har man de lite julmysigt i stugan.

Varit ner en sväng med Steffie på julskyltningen, inte så mkt att hänga i julgranen men trevligt att få komma ut och se folk. Blev en liten fika på de där cafét i gallerian, var väl inte Johansson´s direkt men de dög.


Här i veckan var vi in till ikea och skulle köpa lite grejer och där upptäckte vi att de var nå jubileum så dom hade auktion. Så Christian ropade in en byrå för 35kr. Inte en aning om hur den ser ut, men den kommer nog till användning någonstans.


Varit hos mamma hela helgen, så mysigt så. Så skulle vi äta pannkakor idag men så är hon sjuk så de blir till att jag köper med mig mat dit. Men de fungerar ju de med.


Nej nu ska jag brassa av ett avsnitt av Svenska Hjärtan innan reprisen av desperata hemmahoror börjar. Missade de i tisdags.


Tror jag har rekord i alvedon ätande just nu. Nu får de bli lugnt några dagar för jag känner att de har blivit lite värre. Och inte vill jag de inte.

Får se när försäkringskassan behagar att snabba på lite med min sjukskrivning. Dom är ju inte snabbast i stan direkt, jävla segkorvar!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards