Alla inlägg den 24 november 2009

Av Johanna - 24 november 2009 12:16

Nu har jag kommit hem från MVC. Allting var super bra med både mig och Melvin.

Han växer som han ska, huvudet ner och rumpan upp. Precis som jag anade då jag får rejävla sparkar på revbenen titt som tätt.

Hans tempo att växa har lugnat ner sig, som tur är. Så nu börjar jag komma ner på normalkurvan. Kanske slipper trycka ut en 5 kilos bebis trotts allt =)

Av Johanna - 24 november 2009 08:57

Jaha, natten var dräglig. Sov i princip hela natten förutom när jag behövde gå på toa. Märkte i morse att de troligtvis var för att jag legat på samma sida hela natten. Ont i axeln och nacken nu. Tog väl även en si så där två timmar att somna igår oxå.

Skulle gå upp kl 7 hade jag tänkt för att kanske vara lite trött ikväll så jag somnar även fast de gör ont. Men jag fuska och gick upp strax efter 8. Men lika trött är jag ändå så de gjorde ingen skillnad.


Idag bär de av till MVC då för lite test och mätning och även lyssna på min lilla älsklings hjärta. De är så mysigt att höra de, totalt omöjligt att inte bli glad och le som en idiot.

Ska ta sällskap med Jenny dit för hon ska vara där 10,30 och jag 11.00

Får sitta och vänta en stund men jag har ingen bil så de är bara att gilla läget=)


Ne nu ska jag väl ta och göra mig klar så man slipper stressa.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards