Alla inlägg den 14 november 2009

Av Johanna - 14 november 2009 15:58

Tycker de är riktigt mysigt när de blir mörkt så tidigt på dagarna, då kan man ha massa tända ljus och de ser extra mysigt ut då.

Om de bara kunde bli lite mörkare lite längre på morgonen snart också, för de är ännu mysigare.

Lucia och julafton är nog mysigast av allt.

Om bara karln kunde komma hem från jobbet så man har någon att mysa med också. Vore ju en fördel faktiskt.


Nu ska jag gå och tända MASSVIS med ljus så de är mysigt när han kommer hem!


Jag är nästan en hemmafru. Eller inte!

Av Johanna - 14 november 2009 13:00

Riktigt grått, trist och mörkt är de ute idag.

Känner inte alls för att göra något idag. Bara ligga i sängen hela dagen.

Sov någorlunda länge idag i alla fall, till tio.

Börjar tröttna på att vara sjukskriven. Smärtan är jobbig, ena dagen är de riktigt jävligt och nästa dag är de nästan som om att den inte existerar alls. Vilket resulterar i förvirring hos mig, ska jag jobba eller ska jag vara sjukskriven?

Jag vet att om jag jobbar så kommer jag få ondare och behöva vara hemma igen, så de är väl lika bra att fortsätta vara hemma så slipper jag ha ont och massa krångel.


Nej, om man skulle ta och göra något av denna dagen kanske.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards