Alla inlägg den 23 november 2009

Av Johanna - 23 november 2009 18:27

Här sitter jag i soffan i min ensamhet, vilket jag gjort hela dagen, kan knappt andas. Nu ligger han verkligen och trycker på lungor och revben. Fruktansvärt jobbigt att andas, spelar ingen roll hur jag ligger, sitter står. Han envisas med att hålla sig där uppe, hjälper inte ens med att putta lite på han längre. Han vet verkligen hur han ska ställa till de för mig den lille rackarn.

Men han är helt gudomligt underbar ändå!


Fy tusan vad jag vill gå ut på en promenad!

Har suttit inne hela dagen, skulle behöva lite frisk luft för tusan!

Men gör jag de blir väl straffet änner mer smärta!

Får gå ut och sätta mig på en stol och se dum ut i värsta fall då.

PANIK!!!!

Av Johanna - 23 november 2009 15:13

En natt från helvete, sov knappt något alls för de gjorde så jäkla ont och att lillgrisen böka runt som bara fan rent ut sagt. Så har legat i sängen och soffan hela dagen idag. Mindre roligt.


Ringde försäkringskassan för och höra va de är som tar en sådan tid, då säger dom att dom inte ens fått in någon anmälan!!

Så de där jävla lönekontoret har inte skickat in min sjukskrivning trots att de snart är 2 veckor sen de skulle göras!!!

Blir så jävla förbannad, hur svårt ska de vara?!

Så nu kommer de väl ta ännu längre tid att få nå pengar!

Lagom till jul och allt! Jag blir SÅ jävla less på allt. Om alla bara sköter de man ska så händer inte sådant här!

Så jag hoppas verkligen att de löser sig nu, annars blir de fattiga 2 månader framöver!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards