Alla inlägg den 15 november 2009

Av Johanna - 15 november 2009 21:22

   Dagen har varit riktigt lugn. Fick mig även en sovmorgon i morse igen. Ända till kl 10.00

de är inte fy skam de inte när man är van vid att vakna runt 7 tiden.

Vilket fall, gick upp, duscha och sedan kollade jag och karln på Johan Falk 5 sen åkte han till jobbet och jag begav mig hem till mor min. Där kollade vi TV hela dagen och åt ugnspannkaka. De var riktigt riktigt gott. Att man inte gör sådan mat oftare egentligen. Sen åkte jag hem lagom till Gossip Girl, kikade på de, tryckte i mig 4 manadriner och busade lite med krabaten i magen. Så stark som han börjar bli så blir jag inte förvånad om han sparkar hål på magen snart. Älskade lilla knoen.

Sen hände något förvånandsvärt. Jag tog mig själv i kragen och rakade bort pälsen på benen som suttit där allt för länge. De tog tid och de var jobbigt men ack så bra resultatet blev. Kan spegla mig i benen nu. Inte illa pinkat må jag säga.


Nu ska jag inta soff-läge och slappa ytterligare.

I morron blir de till att ringa om en ny läkartid. Känns inte så kul. Hade hoppats på att jag blivit bra tills denna dagen, men icke.


En glad mage =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards