Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Johanna - 8 augusti 2010 11:43

Gossen sover, jag sitter här. Känns lite föööör bekant :P

Skulle behöva ta mig en vända i huset o städa o fejja. Ska även göra de, måste bara hitta lusten till de. Skulle ju passa utmärkt nu när Melvin sover men nej, jag gör de nog när han vaknat. Nu ska jag bara vara.

Karln är på väg till sjukan för eventuell blindtarm. Hoppas de går bra o att de inte är blindtarmen. Kraken.


Om vädret tillåter så blir de lite motion ikväll. Skönt. ska även plocka fram min gamla magtränare. Måste bli nån ordning på slappmagen :P


Igår morse hittade jag Melvin spritt språngade naken i sängen. Han hade minsan fått för sig att blöjan var överflödig så den hande han lirkat av sig. Men innan han gjorde de så sket han. Så de var ju skit lite här o var i sängen o han låg o gosa runt i de. Mycket roligt tyckte han. Mycket nasty tyckte jag. Blev ju en aning förvånad när de första jag ser är en naken rumpa sticka upp över sängkanten :P

Då var de inte så kul, men nu i efterhand tycker jag de var lite busigt av han :P


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards