Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Johanna - 26 augusti 2010 22:21

Bildregn.... I brist på annat =)

Lite kvälls läsning

   

Premiär-gung

 

    Gör bus när mamma inte ser    

Av Johanna - 26 augusti 2010 19:04

Dålig bloggare nu känner jag.

The Hills tar upp all min lediga tid :P


Nåväl, igår blev de en liten shoppingrunda på stan. Melvin fick sig en vindjacka. Mycket behövligt. Jag fick mig en kofta. Christian fick sig en tröja o byxor.

Var även över till Jenny en vända innan lunch. O jag begav mig dit efter middagen oxå=) Så trevligt så. skönt att komma iväg o prata massa skit. :P


Idag blev de först en vända till affären innan lunch. Sen blev de åter igen en vända på stan med Jenny o Milton efter att Melvin ätit middag. Idag fick Melvin 2 tjocktröjor/koftor o en body. Jag fick mig en tjocktröja. som jag för övrigt måste byta då jag åter igen underskattat min storlek :P Men faktisk så börjar de mesta i klädväg återg till som de var before the graviditet. På tiden tycker jag, har ju bara tagit 7 månader. Men dom säger ju, 9 månader upp - 9 månader ner. Så jag har fortfarande 2 månader på mig :P


Meeeen som jag längtar till 2 oktober. Ska bli så sjukt sjukt kul.

Har redan paniok för vad man ska ha på sig. Lär ta en repa på stan några ggr innan de är dax :P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards