Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Johanna - 20 augusti 2010 20:44

Jag har varit duktig, jag har skrivit några rader i Melvins "Mitt första år"- bok.

Måste erkänna att jag är under-all-kritik-dålig på att skriva i den.

Men skriver man lite då o då så blir de nog bra. Har ju iaf uppskrivet alla hans framsteg så de är ingen risk att jag glömmer något sådant.



Nåväl, jag har gråtit en skvätt åt ett klipp på FB.

så nu har jag int i skallen. Ska bädda ner mig på soffan o kolla på en film som börjar på 4:an kl 21. Sista dansen heter den. Jag har i flera flera år velat se den men inte haft den blekaste om vad den hetat. Men nu vet jag o nu ska jag äntligen få se den igen! Hoppas bara den är så bra som jag minns den :P

Risken finns ju att tiden gjort minnet lite luddigt.

Av Johanna - 20 augusti 2010 15:26

Nu har vi kommit hem från stan.

Regn o rusk.

Men hittade en kofta, mössa, 2 pyjamas, ett par byxor o en body åt gossen.

Får åka till v-ås nästa vecka o se om jag hittar nån vindjacka åt han. Hösten verkar ju närma sig med stormsteg nu. Nice =)


Melvin sover så jag ska passa på att röja upp lite här hemma...

Så stökigt som de är just nu var de faktiskt länge sen de var. Herre min gud.

Av Johanna - 20 augusti 2010 11:49

När Christian ska ta Melvin på morgonen vill han upp vid 7 tiden.

När jag ska ta Melvin på morgonen vill han upp vid halv 9.

Livet är väl bara fööööör rättvist :P


Nu ska vi strax till mormor o säga hejdå till kusin vitamin som åker hem idag.

Efter de blir de en repa på stan med bästaste Steffie o Anton.

Barnbidrag idag så ska shoppa lite kläder till lilleman o kanske nått åt mig :P


Hörs av senare...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards