Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Johanna - 14 augusti 2010 10:31

Teoretiskt så tyckte ju jag att eftersom Melvin somna strax innan 8 igår, vaknade igen vid 11 o sluka en flaska välling till o sen somna, så borde ju han ha sovit nonstop till iaf 8 halv 9. Men nej, han vakna halv 7, fick en flaska välling till, sen somna han om efter en stund o vakna strax efter 8. Hörde han hosta massvis under den tiden så jag misstänker att de var de som störde. Usch han har en sådan hemsk hosta. Någon som har nå förslag på hur man kan kurera han på bästa vis? Känns inte som att hostmedicin är de ultimata för en 7 månaders? Men han skulle onekligen behöva de. Kraken.


Nåväl, fint o varmt väder idag igen. Så jag bör ta mig in i duschen o göra mig klar så vi kan ta oss ut en vända. Vet inte riktigt vad vi ska göra ute men man kan ju inte sitta inne en sådan här fin dag. De går ju inte.

Kanske ska höra med Steffie o Anton om dom vill hitta på något.

Min halvt handikappade sambo har väl ingen större lust att gå ut med oss kan jag tro.


Fasiken vad jag vill börja jobba lite o få lite extra klirr i kassan.

Känns inge kul att hela föräldrapenningen går åt till räkningar o se behöva be karln om pengar om jag vill göra något.

Sen även att träffa lite folk utan att vara mamma konstant.


Nej nu ska jag sätta fart med dagen...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards