Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Johanna - 22 augusti 2010 22:16

BTW, idag var sista dagen Melvin hade sin kära "gubb-hatt" för nu har han vuxit ur den. Bästaste hatten...

Tur vi köpte en mössa här om dagen =)

Av Johanna - 22 augusti 2010 22:09

7 Månader!!! Kan ni tänka er?! Hela 7 månader är de sen Melvin föddes. Helt sjukt vad tiden går snabbt. Ska resten av livet oxå gå så här snabbt eller?! För då vill jag nog ta mig en time-out. Nåväl, grattis till min lilla hallon-tårta =)


Idag har vi varit o gungat med mamma/mormor. De var minsan super kul.

   

Kom ju på idag att Melvin har ju faktiskt en helt egen gunga som han fick i dop-pressent för 3 månader sen!!!! Hur kan jag ha glömt bort den hela sommaren?!

Så i morron åker den upp illa kvikt. För då kan Melvin gunga så mkt han bara orkar :P


Helt sjukt vad Melvin sov idag. blev faktiskt lite orolig en stund. Han somna kl 6 igår. Sov heeela natten. Han brukar vakna någon gång frammåt gryningen för att fylla på kistan. Men nej inte ens de. kl 9 vakna han. Eller ja, jag väckte han.

15 timmar i streck! De är fan helt galet. Men han var väl söndagstrött som så många andra människor brukar vara :P


Nu har jag nog gått o blivit helt besatt av The Hills igen.... Kan inte sluta kolla.

Ska strax ta med mig datorn upp i sängen o titta tills ögonen går i kors på mig.


Hörs i morron....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards