Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Johanna - 9 augusti 2010 20:34

Fortfarande sjuk!!


Sitter o tittar på "generation fett" o svullar choklad och cola. Tyckte de var väldigt passande :P


Snoret de bara rinner ner, snoret de bara rinner ner från näsan...lalalalala.

Av Johanna - 9 augusti 2010 19:37

Jag är sjuk. De är synd om mig, faktiskt.

Christian ligger nyopererad på sjukan i v-ås. (ja, de är givetvis mer synd om han)

O jag är förkyld med feber o halsont. Absolut ingen bra kombination när man har en liten gosse som inte alls förstår varför mamma inte orkar busa. Som tur var så har mamma/mormor varit här nästan hela dagen idag och tagit hand om Melvin.


Var även till optikern. Fick nån färg i ögonen för hon skulle kika om jag hade nå rispor osv i ögonen. De hade jag inte. färgen var gul. Jag satte i linserna igen. Fixade lite med papper o sen gav jag mig ut. Till min förskräckelse såg jag när jag kom till bilen att mina linser hade tagit färg av de optikern hade i ögonen på mig så mina linser var NEON-GULA!!! såg inte riktigt klok ut! Tur jag inte träffade på så mkt folk efter vägen. Endast mickis, hon lär väl trott jag var lagom muppig med gula linser :P


nåväl, vila mig som fan nu. Halsen är tjock som en jag vet inte vad. kan icke svälja. suger!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards