Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Johanna - 13 augusti 2010 22:28

Jaha, fredagen den 13 idag alltså.

Vad ska man säga....

Vi har varit på stan idag med Steffie o Anton.

Melvin fick 2 byxor o 2 bodys. De var de jag hitta. Han får nöja sig med de så länge.

ska de fortsätta vara så här varmt behöver han ändå inte mkt kläder :P


Min lilla skrutt har världens hosta, precis som sin mamma.

så vi ligger o hostar ikapp på nätterna. Jag överlever men jag tycker så hemskt synd om han. Men han är så duktig som sover vidare trotts sina hemska hostattacker.


Mamma har varit här på kvällen. Vi käka mat och kollade på Eden.


Melvin ville inte alls sova när de var läggadax han inte. Han var hyperaktiv 2 timmar till. aldrig sett han på de viset. Härja satan. Men han var super glad hela tiden så de gjorde mig inte så mkt. Tror han var rejält övertrött för när kl blev strax innan 8 bestämmde jag att de fick vara nog så jag gick upp o höll ett stadigt grepp om gossen o när han fick varva ner så somna han direkt. Plutten då :P

men roligt hade vi iaf =)


Nej nu är de godnatt strax....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards