Alla inlägg den 1 december 2009

Av Johanna - 1 december 2009 16:05

Idag är de första december, vilket betyder att jag fyller år i morron. Vilket också betyder att idag fick jag öppna första luckan i choklad-kalendern. Egentligen är den inte så god men de är ett måste.


Har ordnat lite med försäkringskassan idag, så nu ska de nog lösa sig.

Ska bara säga till om att de blivit fel datum sen ska de väl inte vara nå mer problem med de där tycker jag.


Christian har slipat inne i Melvins rum mest hela dagen idag känns de som, blir aldrig klart. Vi som skulle börja måla idag. Får ta de en annan dag helt enkelt.


I morron är de även första föräldragruppen. Ska bli spännande och se vad de är för något. Vet inte ens om jag vill gå egentligen, känns mest som ett nödvändigt ont. Men de blir nog trevligt!


Fy tusan, hela jag är helt dammig av allt slip-damm. Helt vit i håret, en dusch kanske vore på sin plats innan man beger sig ut någonstans.


Hade en sådan tur att jag hittade en lika adventstjärna på Karlssons som jag redan har, så nu har jag två i köket så slipper de se dumt ut och så slipper jag ha udda. Fungerar inte lika bra de inte.

Köpte även lite julsaker igår, förra julen bodde jag i en etta. Denna julen bor jag i ett hus, så de behövs ett antal mer jultomtar och grejer än tidigare.


Nej om man kanske skulle ta och plcoka fram lite fika, blir nog älskling glad.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards