Alla inlägg den 11 december 2009

Av Johanna - 11 december 2009 13:12

Nu jävlar ska jag göra som min sjukgymnast säger och trotsa smärtan!

Jag ska promenera, ja du läste rätt, promenera till Steffie. Inte så jätte långt egentligen, men för mig är de en bit. Så jag trycker i mig två alvedon och drar iväg, spännande och se hur kvällen artar sig sen då. Kommer väl ligga helt förlamad i soffan, men de ska tydligen vara bra att röra lite på sig ibland så då är jag väl så illa tvungen.


Inatt drömde jag att jag hade fått en jätte stor bristning på magen, hoppas för allt i världen att de INTE var en sandröm. Vill inte ha nå bristningar.


Undra ja om de är facebook eller min dator som inte mår nå bra??

De är ju så fruktansvärt jävla segt så man kan ju inte göra nånting, men de är bara när jag fixar med mitt café eller fiskarna. Hela datorn låser sig typ och de går inte att göra nånting.


Jaja, nu ska jag ta och fixa mig och ta med mig magen till Steffie. Adios!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards