Alla inlägg den 4 december 2009

Av Johanna - 4 december 2009 16:21


Sov hos mamma i natt, var trevligt. Inte sovit där sen jag flytta hemifrån tror jag, sov rätt dåligt för man är ju inte van. Men de gick bra ändå. Sen har jag umgåtts med Steffie hela dagen. Snart dax för henne, 3 veckor kvar idag. Jag blir så nervös för henne, haha.

Sen har jag även fixat lite med a-kassan och försäkringskassan. Så nu hoppas jag att allt är på rätt spår igen. Haft lite lätt panik över de där, men jag är inställd på att inte få nå pengar innan jul i alla fall. Sorgligt men sant. Så går de när man inte vet vad man håller på med och då menar jag inte mig själv.

Ska nog ta och ringa FK om en stund för att dubbel kolla så allt är som de ska och be dom skynda på de hela lite. Men mesig som jag är så kommer jag väl inte våga ryta i åt dom.


Vilken tjockis man har gått och blivit, magen är bra stor nu och jag vill inte ens veta hur mycket jag gått upp i vikt.



Ikväll blir de massor med mys med hjärtat! Var väldigt länge sen, känns som de bara varit massa annat hela tiden så vi aldrig bara fått vara och ta de lugnt.

Han är ledig i helgen också så de är mys!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards