Alla inlägg den 18 december 2009

Av Johanna - 18 december 2009 13:31

Gud som jag trycker i mig mandariner. Hade ett litet uppehåll någon vecka men nu är jag tillbaka i mitt missbruk. Fast de är väl bättre att jag trycker i mig de än massa godis och skit, fast de slinker ner rätt mycket sådan också om jag ska vara ärlig.


Nu jäklar är de hicka på gång i magen. Hela jag rycker till varje gång han hickar, mysigt oftast men inte alltid då de kan vara väldigt störande med ett rytmiskt dunkande hela tiden. Vrida runt på huvudet så jag nästan kissar på mig verkar också vara lite av en favorit hos lillen. Men snart kommer han ut och då kommer jag med all säkerhet att sakna allt detta i magen. Men då har jag ju en fin liten prins att stirra mig blind på hela dagarna. Som jag längtar!


De är fan då mig fredag idag igen kom jag på, tiden kan inte gå lite fortare eller?

De är ju jämt fredag, lugna ner tempot lite nu va.

Exat en vecka kvar tills Steffie har BF. Usch, jag är så nervös så jag vet inte vad. Hinner tänka tusen saker innan hon, seg som hon är ibland, svarar. Haha.

Jag har känslan av att hon också kommer få en pojke som oss alla andra, men samtidigt har jag väldigt svårt att tro att vi skulle få av samma kön så jag lär ju nästan tippa på en flicka ändå, även fast pojke känns bättre. Haha.

Nej men jag tippar på en flicka jag. Då var de bestämt och skrivet, går icke att ändra.


I morron ska vi testa frukost på cafét i gallerian, man lär ju checka in dom olika sakerna innan knoddarna kommer till världen så vi vet var som är värt att gå när de är dax för träff.


Den här förbannade jävla föräldrapenningen blir jag fan då mig inte klok på alltså. Men jag avvaktar tills efter nyår med att bestämma allting, så ska jag gå till försäkringskassan här i stan och få lite råd och hjälp i mina virriga val.

Jag tror fan då mig att de enda som finns i mitt huvud just nu de är försäkringskassan, pratar nästan aldrig om något annat.

Stackars mamma får lyssna på mitt gnäll flera gnger om dagen. Men hon kan ju ändå rätt mycket om de där så de är tur jag har henne.

200kr har jag ringt upp på enbart försäkringskassan denna månad. DE är ju inte normalt. Men så mycket strul har de varit. Tack för de du!!


Nageltrång på lillfingret. Gillar jag inte. De gör ont.

Nu ska jag äta knäck och bli tjockare och göda Melvin ytterligare.

Adjöken!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards