Alla inlägg den 2 december 2009

Av Johanna - 2 december 2009 19:59

Ja, idag blev man då ett år äldre. Känns varken bättre eller sämre, några prylar rikare dock.

Jag fick mig en ny digitalkamera, var på tiden då jag är så less på den jag har.

Glögg-set, handdukar och en tomte att ha vid granen. Även en ny plattång, väldigt lägligt då den jag har är rena katastrofen.

Sen fick jag även hem spjälsängen idag, som jag väntat på den, men nu är den äntligen här.


Hjärtat kom med frukost på sängen i morse, så mysig så förutom att de var halv 7 och jag hade i princip precis somnat så var inte riktigt på humör för de.


Var även föräldrautbildning idag, har inte så mkt att säga om den.

Kanske inte riktigt min grej kände jag. Men de kan ju ändå vara lärorikt att gå dit. Vi får se.


Nu är de "bonde söker fru" och den där jävla Roger är ju ett släkte för sig. Jävla stolle han är, haha.


49 dagar kvar tills Melvin beräknas komma. Som jag längtar, de är ju inte alls långt kvar nu.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards