Alla inlägg den 20 december 2009

Av Johanna - 20 december 2009 21:43

Nej, de blir aldrig som man tänkt sig.

Jag hade ju tänkt ligga på soffan hela dagen idag. Men nej så blev de ju inte.

Vi har faktiskt klätt granen. Och den blev så fin så.

Överseende med att de inte är så mysigt på bild som i verkligheten, åter igen.


De syns ju knappt att brasan är tänd heller.

Men de är fan då mig en fin RIKTIG gran. Min älskling vet var man hittar fina granar han.

Hoppas bara den inte barrar så mycket. Var väldigt mycket emot en riktig gran först men nu har jag ändrat åsikt. Men nästa jul får de bli plast, troligtvis. Vill inte att Melvin ska krypa runt bland massa barr som sticker in i händer och fötter.



Jag har även tvättat 3 maskiner och diskmaskinen fick sig en vända. Vi gjorde rent tummlaren också.

Sen åkte vi och köpte grillad kyckling och hyrde film. Sen dess har vi bara legat i soffan och slöat.

Nu har lovely åkt till jobbet, han jobbar natt så jag får sova helt ensam. De gillar jag inte, har inte lärt mig huset alla ljud ännu så jag får alltid för mig att de är någon här så jag vågar aldrig gå på toa på nätterna även fast jag håller på att spricka.


Nej nu ska jag spela lite Desperate Housewives sen sova. 

Av Johanna - 20 december 2009 11:09

Idag ska jag inte göra något annat förutom att ligga på soffan och inte göra något alls.

Eller jo, jag ska klä granen. Men de är också de enda jag ska roa mig med.

Kanske kanske om jag verkligen måste så tar jag mig en sväng till affären för att handla mat. Men kan hända att jag slipper. Hoppas!


Här tänker jag då inte sitta mer idag!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards