Alla inlägg den 5 december 2009

Av Johanna - 5 december 2009 16:25

Försökte ge mig på att fota lite olika delar av huset idag, kan ju meddela att de spelar ingen roll att jag har en ny kamera de ser ut som kattskit allting ändå. Förstår inte varför de alltid blir så fult på kort när de inte alls ser ut så i verkligheten?

Ljuset blir helt fel och är inte till någon fördel alls.


Men öppna spisen fick jag att fastna på bild ia alla fall.  

Funderar på om man ska hänga nå julstrumpor där eller om de blir för mycket.

Får testa mig fram, men julstrumpa ska jag ha och jag förväntar mig att de ligger något i den på julaftons morgon även om jag så ska lägga i något själv. Haha.


Sen fick lilla nallen vara med på en bild också, hittade en sådan fin skylt på Linneskåpet i veckan.  


Jag måste nog lära mig fota. Någon som känner sig manad att lära mig?

Får helt enkelt ta med mig kameran var jag än ska och fota, fota, fota.

Då kanske jag lär mig olika vinklar och skit.



Ikväll blir de thaimat hemma hos mamma. Mums!

Av Johanna - 5 december 2009 10:59

Ja då var de lördag igen, veckorna bara går i ett hela tiden.

Igår gjorde vi klart Melvins rum, eller ja så mycket som de gick med de vi har än så länge. Men de blev rikigt fint och finare ska de bli.


Idag är jag trött som ett as, somna nog inte förrän runt ett igår. Måste sluta vara vaken så där länge om kvällarna, de stör min dyngsrytm. Haha.


I morse fick jag mig en rejäl spark på revbenet, trodde de gick av. Fy fan vad ont de gjorde, måtte han inte bli starkare än så och slutar jävlas med mina revben. Men de har jag svårt att tro, favoritsysslan är ju att gnugga rumpan mot revbenen så. Haha söt plutten.


Vet inte alls vad jag ska göra idag, förutom att domdera om var vi ska sätta upp hyllor och tavlor. Men de är snabbt gjort. Sen mamma ikväll då men resten av dagen?

Ska väl kanske ta och åka förbi Bull i deras nya hus och se hur de blivit nu när dom börjar få i ordning allting.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards