Alla inlägg den 23 december 2009

Av Johanna - 23 december 2009 11:51

Allt gick toppen hos läkaren. Han sjukskrev mig ända till 31/1-10 även fast jag har BF 20/1. Men han sa att de kan ju bli att jag går över tiden, vilket är mest troligt, så då kan de vara skönt att veta att jag inte behöver ta ut föräldradagar förrän i februari. Snäll han är.


Efter de åkte vi och tvätta bilen, vi fick sitta kvar i bilen. Har jag inte gjort sedan jag var liten. De var roligt. Haha, vadå barnslig man är =)


Gud, jag får ont i magen av FK. Kan dom inte bara meddela mig om att jag blivit godkänd nu. Jag orkar inte oroa mig för pengar mer, de är väldigt påfrestande. De är även väldigt påfrestande för förhållandet också har jag märkt. Mycket sura miner när räkningarna skulle betalas och jag inte har nå pengar. Men de är fan då mig lika jobbigt för mig att vara utan pengar, speciellt när man är van vid att alltid ha pengar så man klarar sig och mer därtill.

Så jag grät en skvätt i min ensamhet.


Nej nu ska jag ta tag i att städa ytterligare lite till. En karl behöver ju bara tänka på ett rum så blir de stökigt. Förstår inte de svåra med att ta undan efter sig. Kanske skulle låta allting som inte är "mitt" bara vara och se hur lång tid de tar innan de försvinner. De hinner väl få egna ben innan herrn tar undan de själv.

Blir så less! Usch har en riktigt dålig dag. Vill bara gråta, skrika och skälla!!


Dumfan!

Av Johanna - 23 december 2009 07:56

Jaha, då ska jag strax bege mig till doktorn för att förhoppningsvis förlånga min sjukskrivning till BF. Men de är väl inte att ge sig fan på att han går med på. Han tycker väl att jag ska börja nalla på mina föräldradagar. Men hade jag inte haft ont hade jag fortfarande jobbat och då hade jag ändå inte behövt ta av dom dagarna. Så jag hoppas han är vänlig så här vid juletider. Annars får jag väl betala 120 kr för absolut ingenting. Visserligen vet jag inte om FK godkännt min sjukskrivning ännu, men jobbet kanske lär ha ett sjukintyg i vilket fall? Eller vad vet jag.


Nu ska jag väcka hjärtat så vi kan åka.

Önska mig lycka till =)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards