Alla inlägg den 3 december 2009

Av Johanna - 3 december 2009 15:24

Här sitter jag och lyssnar på julmusik och beundrar hur fint jag gjort de här hemma.


Jenny bjöd som sagt på lunch idag, sedan tog vi oss en vända på stan. Köpte en jätte fin skylt till Melvins rum.


Har tagit mig två alvedon nyss så dom börjar göra sitt jobb nu. Skönt. Jag är så fruktansvärt jävla less på att ständigt ha ont. Jag orkar inte ens bry mig om att jag har de längre.

Och försäkringskassan kan ju ta sig i röven eller nått. Förstår inte varför dom är så frukstansvärt sega. Och inte blir de bättre av att jag inte kunnat skicka in sjukskrivningen även fast de är över en månad sen jag blev sjuk. Är ju faktiskt en fördel om man anmäler rätt sjukdag när man anmäler en sjukskrivning. Säger ju att vill man ha något gjort rätt så får man göra de själv. Inte lite på att andra kan de. De är då de blir sådan här katastrof. Så nu kommer jag stå här utan pengar i decmeber. Lagom till jul och allting. Hurra!!!

Blir så less på ALLTING!


Nu vill jag att Melvin ska komma! Som jag längtar!!

Av Johanna - 3 december 2009 12:22

Jäkla kallt de är ute idag. Fryser bara jag tittar ut.

Idag blir de lunch på Johansson´s med Jenny, sedan blir de att umgås med mamma resten av dagen och kvällen. Sover nog kvar där också. Mysigt.


Melvins rum börjar bli klart nu, så skönt att de ÄNTLIGEN börjar bli ordning överallt här nu.


Nej, nu ska jag kila över till grannen så vi kan åka ner på stan.

Hungrig som en gnu är vad jag är.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards