Direktlänk till inlägg 30 december 2009

En dag kvar på detta år.

Av Johanna - 30 december 2009 16:48

Ja nu är de bara en dag kvar på detta år. Skönt. Och Steffie har varit duktig och knipit igen ända tills nu så hoppas hon klarar över nyår också så hon får en 2010 bebis hon med.


Igår var de besök hos BM. SF-mått låg på 37 cm. Alltså ligger jag ÖVER den övre kurvan. De känns ju otroligt roligt, eller inte. Hon trodde att Melvin kommer bli en stor gosse, Jag hoppas hon har fel och att jag bara har sjukt mycket fostervatten, haha. Sen har man ju laggt på sig en HEL DEL kilon fick jag visat för mig. Men de var absolut ingen fara för de syndes knappt sa hon. Och de säger alla andra också, så jag får lita på de. Men de är minst 3 veckor kvar så jag hinner väl lägga på mig lite mer ändå. Äh, jag mår bra och Melvin mår bra. De är de som är huvudsaken.

Sedan tog vi oss en repa på stan, jag och älskling. Vi shoppade lite kläder till grabben och tog en fika på Johansson´s.


 

Superfina vagnen! Älskar den, riktigt, riktigt nöjd!



Idag blev de frulle på Johansson´s med Steffie. Vi som trodde att förrförra gången var sista gången utan bebisar men ack så fel vi hade. Haha. Kanske hinner med ytterligare en gång. Vem vet. Sen snurra vi runt lite på stan och jag shoppade lite lite mer till Melvin. Ett badlakan, morgonrock och mössa. Och även snarkmedicin till Christian så jag får sova. Han ser snart till att jag åker in på mentalsjukhus annars. De är verkligen hemskt. Jag som sover dåligt redan som de är. Haha.

Snart ska jag hem till mamma och äta och spela bingolotto. Denna gången har jag TVÅ lotter, så nu jävlar ska jag vinna något i alla fall.



Imoron är de nyårsafton. Älskling jobbar hela dagen och natten och dagen efter de så jag och mamma ska ta oss en tripp till farmor och farfar. De är massvis med mys. Alltid super god mat och massa kortspel. Ska bli riktigt trevligt.


Tvättade även alla Melvins kläder och sängkläder igår. Bäddade hans säng också i hopp om att han ska komma tidigare. Haha. Så nu är jag verkligen totalt redo för att han ska komma till världen. Som jag längtar!


Ja men just ja. Viktigaste nyheten idag. Försäkringskassan har godkänt min sjukskrivning så på måndag får jag ÄNTLIGEN pengar! Så frukstansvärt jävla underbart! Där lätta ännu en sten fårn mitt hjärta. Känns som att de går på rätt spår just nu. Underbart!

 
 
Marlene världens bästa kusse

Marlene världens bästa kusse

30 december 2009 21:30

Hej gumman!


Gud vad skönt att höra att det rett ut sig med FK :D jätte glad blev jag. Snart är jag hos er och det ska bli så spännande ska du veta. Och vilken fin vagn ni har :D som jag sa du är en chic mamma hjärtat. Ses snart och ha ett gott slut på året. GOTT NYTT ÅR!!

Puss och kram
Kussen

http://hbg-girl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 8 november 2010 18:13

Ja men jaaa nu byter jag blogg!!! Denna blogg.sida är bara skir för man kan ju inte göra nå roligt med den. eller inte vad jag förstår iaf.   ...

Av Johanna - 18 oktober 2010 11:52

Har haft en super trevlig helg! Tack till alla inblandade =)   Melvin sov 15 timmar i sträck inatt. han somna strax innan 18 o vaknade kl 9. Blir alltid så orolig när han sover så länge. Men alltid i onödan :P   Nu sover sömntutan igen. Ska...

Av Johanna - 15 oktober 2010 11:36

Melvin är en sömntuta idag. Så tyspiskt när man har en tid att passa. Men än så länge har vi gott om tid.   Blir lunch på stan som sagt, sen lite present-shopping till karln i huset som fyller på onsdag. Melvin vet precis vad han ska köpa åt si...

Av Johanna - 14 oktober 2010 19:30

Idag har jag inte ens varit utanför dörren. gått i mina slitna mjukis o inte gjort mkt alls. Melvin däremot har varit o badat igen med pappa o farfar. =)   På ikea igår så köpte vi nytt soffbord. himla fint. massa massa bilder på Melvin i de så...

Av Johanna - 13 oktober 2010 10:11

Igår hade vi Steffie o Anton här på besök. Himla trevligt, var länge sen. Även Melvin tyckte de var lite trevligt tror jag för han var inte så rädd för Anton denna gången :P   Idag blir de västerås hela dagen. Först ska vi till Ikea, gilla gill...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards